שאלות ותשובות

כללי
סים לארה"ב
סימים לחו"ל
סים בינלאומי
שאלה: איך מפעילים שירות הפנית שיחה (עקוב אחרי)?
 שירות עקוב אחרי ניתן על ידי המפעיל המקומי שאליו  משוייך המספר ממנו אתם רוצים להפנות למספר הישראלי שהתקבל על ידינו-
את השירות יש להפעיל בארץ עם הסים הישראלי במכשיר ושאתם מחוברים לרשת המקומית שלכם. אופן ההפניה משתנה מחברה לחברה ויש לבדוק מולם את אופן ההפניה המדוייק:


 

חברה
 
אופן ההפניה
פלאפון
 
http://goo.gl/tuZVPP
אורנג' (012 מוביל)
 
http://goo.gl/1UOKYd
סלקום
 
 http://goo.gl/JY5X80
גולן טלקום יש להיכנס לאתר גולן  ולהגדיר הפניה תחת שינויים ופעולות http://goo.gl/2pLarQ

HOT Mobile
 
http://goo.gl/QBoqab

בזק
 
http://goo.gl/IEMdEY
רמי לוי יש לפתוח את השירות מול החברה מוקד שירות לקוחות- 0768888600
או 123* שיחת חינם למנויי רמי לוי
 


טלח
 
שאלה: האם ניתן לקבל מיקרו סים למכשיר שלי?


כן, יש לציין זאת בשדה הרלוונטי בעמוד מוצר.
 
שאלה: אני טס היום לחו"ל האם ניתן לקבל את הסים בהתראה קצרה


כן, ניתן לקבלו בדואר ישראל בנתב"ג לאחר אישור ההזמנה ע"י אחד מנציגי חברת סים זול.

שעות פתיחת סניף דואר ישראל בנתב"ג הינו א-ד בין השעות 7:00 - 23:59 

יום ה' מהשעה 7:00 עד השעה 14:00 של יום שישי.

מוצ"ש סניף הדואר סגור
 
שאלה: מתי ואיך אני מקבל את הסים?
1. במידה והזמנת שליחות לביתך או לעסק, יצור איתך קשר אחד מנציגי חברת סים זול לאחר ההזמנה לתיאום המשלוח.

2. ניתן לקבל את הסים במשלוח חינם בדואר ישראל, מינימום 6 ימי עסקים לפני הנסיעה.

3. במידה וביצעת את ההזמנה ובחרת לקבלה בסניף דואר ישראל בנתב"ג, יש לגשת לסניף הדואר ולהציג תעודה מזהה ואת מספר המעטפה שקיבלת מאיתנו לקבלת הסים.

 סניף הדואר בנתב"ג ממוקם בצד המערבי של אולם טסים לפני הכניסה לאיזור הבידוק הביטחוני האחרון, עלות איסוף השדה הינה 25.5 ש"ח יש לשלם את זה בסניף הדואר בשדה התעופה, סניף הדואר פתוח בימים א-ד משעה 6 בבוקר עד 12 בלילה וביום חמישי רצוף מהשעה 6 בבוקר עד השעה 2 בצהריים של יום שישי.

במוצאי שבת הסניף סגור.

4. ניתן לאסוף את הסים במשרדנו, ז'בוטינסקי 97 פ"ת (הבניין הצמוד לסלון המכוניות של פורשה, לבאים מכיוון תל אביב). הכניסה ברכב מרחוב הלפיד 2 (ב- waze לכתוב כיעד "הלפיד 2"), להמשיך על המדרחוב של רחוב הלפיד להכנס לבנין "סיאט" קומה 3.
 
שאלה: איך אני יודע אם המכשיר שלי פתוח לכל הרשתות ותומך בתדרים
1. יש לבדוק שמכשירך פתוח לכל הרשתות, רוב מכשירי הסמרטפון שנרכשו לאחר פבואר 2011 הינם פתוחים לכל הרשתות (sim free) כדי לבדוק זאת יש להכניס סים של חברה מתחרה לטלפון שלך, או אם ניידת את הקו שלך עם המכשיר שבו הינך תשתמש בארה"ב, המכשיר הינו פתוח, כמוכן ניתן לפתוח את המכשיר טלפון ללא עלות דרך חברת הסלולר אליה אתם משוייכים, את רוב המכשירים ניתן לפתוח בשיחת טלפון ללא נסיעה למרכז שירות.

2. במידה והינך נוסע לארה"ב יש לוודא שמכשירך פתוח לתדר 1900, רוב המכשירים בישראל פתוחים לתדר הזה, אבל אנו ממליצים לבדוק זאת דרך אתר האינטרנט http://www.gsmarena.com/
בשורת החיפוש העלוינה יש להכניס את דגם המכשיר שברשותך ולבדוק (המידע באתר הנ"ל הוא על אחריות בעלי האתר בלבד)
 
שאלה: אני לא "טכנולוגי" איך אדע לעשות שימוש בסים שקיבלתי?

ברגע ביצוע ההזמנה תוכל להוריד דף הוראות מפורט הכולל הסבר מלא עבור השירותים אותם רכשת.

על כל שאלה תוכל לפנות לאחד מנציגי חברת סים זול ולמצוא מענה.

 
שאלה: איך מעבירים את אנשי הקשר מהסים שלי לסים שקיבלתי?
כל אנשי הקשר שלי הן על ה-SIM הנוכחי שלי. כיצד אוכל להעביר אותם לסים זול שלי?

במכשירי הסמרטפון רשימות הטלפונים נמצאים על המכשיר ולא על הסים כך שרשימת הטלפונים שלכם ישארו על המכשיר, במכשירים הישנים יותר ניתן להעתיק את רשימת אנשי הקשר מהסים לטלפון דרך תפריט אנשי הקשר
 
שאלה: איך מתבצע התשלום?
התשלום מבוצע באמצעות כרטיס אשראי, חברת סים זול עומדת בקריטריונים הגבוהים ביותר עם תקן PCI ואינה שומרת מספר כרטיסי אשראי של לקוחות בשום מערכת, החברה השקיע מאמצים רבים עם חברות הסליקה ועומדת בכל התקנים המחמירים ביותר בתחום.
 
שאלה: האם ניתן לטעון קרדיט נוסף לסלולרי בישראל?
בהחלט, באמצעות פנייה לשרות הלקוחות ותשלום בכרטיס אשראי.

סים ארה"ב בשרות לקוחות: 1877-7386856 
סים בינלאומי באמצעות משלוח SMS עם הסכום (לדוגמא. אם ברצונכם להטעין 20 יורו יש לשלוח את הספרה 20)  למספר :  972545333331+


או בדואר אלקטרוני: info@simzol.com
 
שאלה: מה קורה אם אבד לי כרטיס הסים?
במידה ואבד לך הכרטיס, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת סים זול הפועל במענה אנושי 24 שעות ביממה 6 ימים בשבוע (לא כולל שבת).

טלפון לשירות לקוחות: 03-5320202
או בווצסאפ: 32492477777+
 
שאלה: איך אני יוצר קשר עם שירות הלקוחות?
סים זול תמיד לשירותך!
סים זול מעמידה לרשותך מחלקת תמיכה טכנית בעברית ואנגלית הערוכה לטפל בכל פניותיך בשיא המהירות והיעילות. את המחלקה מאישיים אנשי תמיכה מקצועיים, מנוסים ומיומנים שישמחו לשרת אותך היטב ולשמור על שביעות רצונך.

נשמח לעמוד לרשותך באפשרויות הבאות:

טלפונית- ממספרים אמריקאיים בלבד (גם הטלפון במלון, או טלפון ציבורי יעבדו) מספר חינם- 18777386856 שיחתכם תגיע לנציג תמיכה של חברתנו בישראל,

ניתן גם לחייג למשרדנו-01197235320202 או 03-5320202 דרך מספר הגישה,
ולבחור בשלוחה 3.

SMS - יש לשלוח למספר 210 960-7707, עם שם לקוח ודרך ליצירת קשר.

מייל- יש לשלוח ל- info@simzol.co.il , עם שם לקוח ודרך ליצירת קשר.

וואטס'אפ-  יש לשלוח ל- 32492477777+  עם שם לקוח ודרך ליצירת קשר.

שירות הלקוחות פעיל בימים א' - ה' בין השעות 9:00 בבוקר ל 1:00 בלילה שעון ישראל.
בימי ו' וערבי חג בין השעות 9:00 בבוקר  ל 16:00 אחה"צ שעון ישראל.
שבתות וחגים שירות הלקוחות סגור.
 
שאלה: הגדרות אינטרנט. סים H2O בארה"ב,
הגדרות עבור כרטיססים של H2O
מכשירי אייפוןיש להיכנס אתר unlockit.co.nz ללחוץ על ליצור PN  במדינה ולבחור מדינה)  ארצות הברית) ותחת מפעיל (Carrier) יש לבחור ב Red כיס-ס TE ולאחר מכן יצירת APN במסך הבא יש להקיש על - "התקן", תתבקש להקיש את קוד נעילת מסך שלכם, וגלישה תוגדר במכשיר.


הגדרות אנדרואיד  אופן ההגדרה משתנה ממכשיר למכשיר, על מנת לראות את אופן ההגדרה במכשיר שלך יש להיכנס לאתרנו, ללשונית התמיכה הטכנית- סים לארה"ב,
למערכת הפעלה ג'לי-בין- יש להיכנס ל- הגדרות- רשתות נוספות( או עוד.. או הגדרות נוספות...) לאחר מכן יש להיכנס לרשתות תקשורת סלולארית ( או שתות ניידות, או רשתות לנייד) משם ניכנס לשמות נקודות גישה, וניצור נקודה חדשה ( על ידי לחיצה על +, שלוש נקודות בפינת המסך או לחצן התפריט ליד לחצן הבית מתחת למסך) בתפריט שנפתח נקליד ידנית - שורה ראשונה- שם:  Simzol  ולחיצה אישור, בשורה השניה- APN  : prodata   ולחיצה  אישור, לאחר מכן לחיצה נוספת על לחצן התפריט ולשמור את הנקודה, נסמן אותה , נבצע למכשיר כיבוי והפעלה והפעולה הנושלמה.

    
לתשומת לבכם יש להיות חיבור לוויי פיי (אם אתם בארה"ב) או עם הסים ישראליים במכשיר (שאתם בארץ) על מנת שיהיה את קשר הנתונים הכרחיים לכניסה לקישור ולהגדרת גלישה עם.

 


 
שאלה: איך מחייגים ושולחים הודעות SMS מארה"ב לישראל ?
ישנם 2 סוגי סימים הנמכרים בחברת סים זול.

לבעלי כרטיס סים הכולל שיחות ללא הגבלה לישראל יש לחייג לדוגמא כך.

01197235320202 או לנייד לדוגמא 011972545555555
(במידה ועונה לכם מענה באנגלית שאומר לכם לחייג בצורה אחרת, יש לכות ולהדליק את המכשיר ולנסות שוב לחייג)

סים דרך מספר גישה. 
  • לחיוג לישראל יש להתקשר למספר הגישה בטלפון 201-255-8111. (לבעלי חבילת שיחות לניידים בישראל ללא הגבלה הוראות למטה)
  • לאחר המענה יש להקיש את המספר בישראל (כאילו אתם בישראל)
  • לדוגמא: 035320202 ולחיצה על מקש הסולמית מבלי ללחוץ על מקש ה-SEND לחיוג
  • למשלוח הודעות SMS  לישראל יש לשלוח את המספר לדוגמה: 97254444444+ 
  • אם רוצים לשלוח אליכם הודעת SMS מישראל יש למסור לשלוח שנמצא בישראל את המספר האמריקאי שלכם לדוגמה:  13427700000+
  • במידה ואינכם מצליחים לשלוח הודעה יש לנסות ולשלוח את ההודעה באותיות אנגליות.

 
שאלה: איך מחייגים בתוך ארה"ב?
בארה"ב מחיגים בחיוג ישיר לדוגמא : 13475555555 ולחיצה על המקשה-SEND הירוק.
 
שאלה: איך אני מקבל את המספר הישראלי?
את המספר הישראלי תקבל/י  קודם הטיסה עם קבלת הסים שלך, המספר האמריקאי יתקבל במכשירך ע"י הודעת SMS ברגע הפעלת המכשיר בארה"ב.
 
שאלה: האם ניתן להאריך את תוקף השימוש בסים?
אם ברצונך להאריך את שירות הסים יש ליצור קשר עד 48 לפני סיום השימוש.

מספר הטלפון של שירות הלקוחות של חברת סים זול בשיחת חינם מארה"ב: 1-877-7386856
 
שאלה: האם הסים עובד בקנדה ובמפלי הניאגרה?

הסים פועל במפלי הניאגרה גם בצד הקנדי כל זמן ואתם לא מתרחקים יותר מ 5 ק"מ מקו הגבול עם ארה"ב לתוך קנדה.

בתוך קנדה לסים לא יהיה קליטה.
 
שאלה: האם ניתן לשמור על מספר הסלולרי הישראלי שלי?

ניתן להפעיל שירות עקוב אחרי מהטלפון הסלולרי שלך לפני עליתך למטוס בישראל כשהסים הישראלי שלכם עדיין במכשיר הסלולרי, כך שהשיחות שלכם ימשיכו להגיע אליכם לטלפון הנייד גם כשאתם בארה"ב.

להפנית כל השיחות שלכם למספר הישראלי, יש להכנס להגדרות שיחה במכשיר הטלפון שלכם ולבצע הפנית כל השיחות למספר הטלפון הישראלי שתקבלו מחברת סים זול.
יש לבצע את הפעולה טרם עליתכם לטיסה (כבר בארץ!)

 

 
שאלה: האם שיחות נכנסות עולות לי כסף?

בחבילת השיחות ללא הגבלה אין חיוב על שיחות נכנסות בין אם מחייגים אליך מטלפון נייח ובין אם מטלפון נייד.
 
שאלה: כיצד בודקים יתרה ?
בסים האמריקאי ללא הגבלה לא צריך לבדוק יתרה, ההיתרה לשיחות לניידים בישראל,  בכל נסיון חיוג לניידים בישראל  תקבלו הודעה קולית את היתרה שלכם.
 
שאלה: על איזה רשת סלולרית פועל הסים?
ישנם 2 סוגי סימים

סים גולד הפועל על רשת של חברת  T-mobile, ניתן לראות את אזורי כיסוי וקליטה במפה.
ס
ים פרמיום הפועל על רשת חברת AT&T.
 
שאלה: האם ניתן להשתמש בסים בארץ ומתי בפועל הסים מתחיל לפעול.
אין אפשרות להשתמש בסים בישראל, הסים מתחיל לפעול משעה 12:00 בלילה שעון ניו יורק בתאריך תחילת השימוש.
ועד השעה 11:59 בלילה שעון ניו יורק בתאריך סיום השימוש שקבעת
 
שאלה: האם בסים שברשותי יש תא קולי?
בסים שברשותך ישנו תא קולי.חיוג לתא קולי ע"י מספר: 1805-6377243 בכניסתך לתא הקולי תתבקש/י להקיש קוד, 
הקוד הינו הארבע ספרות האחרונות של המספר האמריקאי שברשותך. מיותר לציין שהתקשרות לתא הקולי אינה כרוכה בתשלום.
 
שאלה: האם אוכל לעשות שימוש בסים בנסיעות הבאות?
לא, בסים האמריקאי אין תוקף ולכן לא יהיה אפשרות להשתמש עם הסים הזה לנסיעות הבאות שלך בארה"ב.
 
שאלה: הגדרות גלישה T-MOBILE
ע"מ להגדיר את האינטרנט בכרטיסי סים של T-MOBILE לארה"ב במכשיר הטלפון שלכם יש לפעול ע"פ ההוראות.
 
 
מכשיר אייפון:  ההגדרות יתקבלו באופן אוטומטי  ותוכלו להשתמש באופן מיידי, במידה והאינטרנט לא פועל יש להכניס את הגדרות האינטרנט באופן ידני ע"י:
 
 יש להכניסה לתפריט הגדרות/ כללי / סלולרי / רשת נתונים סלולרית/ לכתוב בשורה של ה-APN  את המילה  fast.tmobile.com

ללחוץ למעלה בצד שמאל שוב על רשת ולהדליק את המכשיר והאינטרנט פועל.
 

מכשיר אנדרויד:   יש להכנס להגדרות./ הגדרות נוספות/רשתות סלולריות.  לבדוק שנדידת נתונים פעיל 

שמות נקודות גישה. לחיצה על כפתור השמאלי למטה (תפריט) יפתח לכם אפשרות של APN חדש.

בשורת השם יש לכתוב את המילה SIMZOL  בשורת ה-APN יש לכתוב את המילה: fast.tmobile.com

יש ללחוץ על הכפתור השמאלי למטה ולעשות שמירה. יש לבדוק שלאחר השימרה הנקודה הירוקה על המסך מסמנת את השורה של SIMZOL

לכבות ולהדליק את המכשיר והאינטרנט פעיל.
ניתן לקבל שירות עבור כרטיס הסים בכל חנויות T-MOBILE בארה"ב.
 
 
שאלה: הגדרות אינטרנט סים גלישה במדינות נבחרות.
מערכת הפעלה אנדרואיד: יש להיכנס להגדרות  / (עוד, הגדרות נוספות)  רשתות תקשורת סלולרית (רשתות לנייד) /(יש לבדוק שנדידת נתונים פעילה
THREE- Three.co.uk   apn
 
 
שאלה: איך אני יודע לחשב את הגלישה?

500 הודעות what's up צורכות 1MB

ניווט בתוכנת WAZE יום שלם צורך 2MB

40 E-MAIL ללא תמונה צורך  1MB
 
שאלה: כמה אינטרנט צורכת תוכנת הניווט WAZE


שימוש יום שלם בתוכנת ה WAZE צורכת בסה"כ 2MB 


 
שאלה: מתי הסים פג תוקף?
הסים בתוקף למשך 89 יום, מהפעם הראשונה שהסים היה בשימוש, או 89 יום מההטענה האחרונה
 
שאלה: איפה אני יכול להטעין את הסים?
סים בינלאומי שלש אפשרויות הטענה (על סמך אמצעי תשלום רשום בחברה): טלפונית בחיוג ל 03-5320202  שלוחה 3. או בשירות עצמי  באמצעות שליחת SMS מהמכשיר בו נמצא הסים , למספר 00972545333331 ובתוכן ההודעה מספר בלבד [יורו].

סימים מקומיים: ניתן לרכוש כרטיסי טעינה מקומיים בתחנות דלק וקיוסקים מקומיים, לכרטיסי סים של ליברה גרמניה וליברה פולין והקשת *127*-מספר כרטיס-#Send

לסים קייב סטאר אוקראינה הקשת *123*-מספר כרטיס-#Send

לאפשרויות נוספות יש ליצור קשר עם החברה
 
שאלה: מה קורה אם בנסיעה אחת אני מבקר במדינות נוספות ?
יש לבחור סים ליעד אליו אתה נוסע מרשימת הסים של חברת סים זול בעמוד המוצרים או לבדוק אפשרות של סים בינ"ל של חברת סים זול שיתאים לך כמעט בכל מקום בעולם.
למחירון לחץ כאן
 
שאלה: האם ניתן לקבל את הסים בהתראה קצרה?
כן. לחברתנו מספר רב של ערוצים להעברת הסים בהתראה קצרה עד מיידית, יש ליצור קשר עם חברתנו על מנת לבצע רכישה ונדאג להעביר את הסים אליך בהקדם האפשרי- באמצעות משלוחן, איסוף מסניף הדואר בנתב"ג או במגוון ערוצי משלוח אחרים. 
 
שאלה: שיחה מזוהה
כשאתה בחו"ל ומתקשרים אליך מהארץ תוכל לראות על הצג את המספר הישראלי של המתקשר ללא קידומות ומספרים נוספים וכשאתה מחייג ללקוחות בארץ הם יראו את המספר הישראלי שקיבלת מסים זול, במידה ותרצה שהשיחה תיהיה חסויה, יש להוסיף זאת בשורת ההערות בעמוד ההזמנה.
 
שאלה: איך אני יודע אם המכשיר שלי פתוח לכל הרשתות ותומך בתדרים
רוב מכשירי הסמרטפון שנרכשו לאחר פבrואר 2011 הינם פתוחים לכל הרשתות (sim free) כדי לבדוק זאת יש להכניס סים של חברה אחרת  לטלפון שלך, או אם ניידת את הקו שלך והינך משתמש באותו מכשיר, המכשיר הינו פתוח.

כמוכן ניתן לפתוח את המכשיר טלפון ללא עלות דרך חברת הסלולר אליה אתם משוייכים, את רוב המכשירים ניתן לפתוח בשיחת טלפון ללא נסיעה למרכז שירות.


 
שאלה: מה עליי לעשות כדי לקבל ולשלוח הודעת SMS?
על מנת לשלוח הודעת סמס לישראל יש לשלוח במתכונת הבינלאומית- 00972 ואז את המספר בישראל בהשמטת ה0 הראשון של איזור החיוג.
על מנת לקבל סמסים יש לשלוח למספר המקומי (אירופאי או אמריקאי) במתכונת בינלאומית ולא למספר הישראלי שניתן על ידינו.

לא כל הסימים מאפשרים סמסים בינלאומיים יש להיוועץ עם נציג המכירות במעמד רכישת הסים.

משלוח סמס בינלאומי מישראל למספרך בחו"ל עלול להיות כרוך בהוצאות נוספות מהמפעיל הישראלי של השולח.
 
שאלה: הגדרות גלישה מכשירי אנדרואיד
במקרה והנכם נוסעים מחוץ לאיחוד יש לבדוק עלויות גלישה במדינה, יש להיכנס ל http://goo.gl/1vWzD1 .
 ניתן לקבל הודעת הגדרות אוטומטיות מהאתר הבא- http://goo.gl/7Mfgch - יש להזין את המספר האירופאי של כרטיס הסים החל מהספרה הרביעית ולעקוב אחר ההוראות. במקרה ואין גישה לאינטרנט ניתן גם להגדיר ידנית- שימו לב שהגדרות גלישה במכשירי אנדרואיד משתנות קלות ממכשיר למכשיר, וזאת כיוון שאנדרואיד היא מערכת הפעלה שתרגומה נעשה בישראל על ידי יבואן המכשיר.

להגדרת גלישה במערכת הפעלה גרסה 2- יש להיכנס ל- הגדרות◄חיבורים אלחוטיים◄רשתות ניידות (רשתות תקשורת סלולארית)◄שמות נקודות גישה◄לחצן תפריט (מצד שמאל למטה של המסך מסומן בשלוש קווים מאוזנים או שלוש נקודות מאונכות בפינת המסך או סימן +)◄חדש APN ◄בשורה הראשונה תחת "שם" יש לכתוב- simzol ◄אישור     בשורה השניה תחת "APN" יש לכתוב- mobinternet.be  ◄אישור◄לחצן תפריט (מצד שמאל למטה של המסך מסומן בשלוש קווים מאוזנים או שלוש נקודות מאונכות בפינת המסך) ◄שמירה ◄לגעת בעיגול הריק ליד הנקודה של simzol  שיצבע (במקרה ויש שם עיגול ריק) ◄לחזור לתפריט קודם, להדליק נתונים לנייד ונתונים בנדידה. איננו ממליצים לגלוש ברשת הסלולארית מחוץ לאיחוד האירופי כדי להימנע מעלויות לא צפויות.

להגדרת גלישה במערכת הפעלה גרסה 3  ניתן להיעזר בוידאו שבתחתית הדף -  יש להיכנס ל- הגדרות  ◄רשתות נוספות... (עוד... או הגדרות נוספות...)◄רשתות ניידות (רשתות תקשורת סלולארית) ◄שמות נקודות גישה◄לחצן תפריט (מצד שמאל למטה של המסך מסומן בשלוש קווים מאוזנים או שלוש נקודות מאונכות בפינת המסך או סימן + ) ◄חדש APN ◄בשורה הראשונה תחת "שם" יש לכתוב- simzol ◄אישור◄בשוורה השניה תחת "APN" יש לכתוב- mobinternet.be ◄אישור◄לחצן תפריט (מצד שמאל למטה של המסך מסומן בשלוש קווים מאוזנים או שלוש נקודות מאונכות בפינת המסך )◄שמירה ◄לגעת בעיגול הריק ליד הנקודה של simzol  שיצבע (במקרה ויש שם עיגול ריק) ◄לחזור לתפריט קודם, להדליק נתונים לנייד ונתונים בנדידה. איננו ממליצים לגלוש ברשת הסלולארית מחוץ לאיחוד האירופי כדי להימנע מעלויות לא צפויות.

להגדרת גלישה במערכת הפעלה גרסה 4-  יש להיכנס ל- הגדרות◄רשתות ושיתוף אינטרנט◄רשתות נוספות... (עוד... או הגדרות נוספות...)◄רשתות ניידות (רשתות תקשורת סלולארית) ◄שמות נקודות גישה◄לחצן תפריט (מצד שמאל למטה של המסך מסומן בשלוש קווים מאוזנים או שלוש נקודות מאונכות בפינת המסך או סימן + ) ◄חדש APN ◄בשורה הראשונה תחת "שם" יש לכתוב- simzol ◄אישור◄בשורה השניה תחת "APN" יש לכתוב- mobinternet.be ◄אישור◄לחצן תפריט (מצד שמאל למטה של המסך מסומן בשלוש קווים מאוזנים או שלוש נקודות מאונכות בפינת המסך)◄שמירה ◄לגעת בעיגול הריק ליד הנקודה של simzol  שיצבע (במקרה ויש שם עיגול ריק) ◄לחזור לתפריט קודם, להדליק נתונים לנייד ונתונים בנדידה.

איננו ממליצים לגלוש ברשת הסלולארית מחוץ לאיחוד האירופי כדי להימנע מעלויות לא צפויות.



 
שאלה: איך מגדירים אינטרנט על מכשיר אייפון?
ע"מ להגדיר את האינטרנט על מכשיר אייפון    (יש וידיאו בתחתית העמוד).

יש להכנס להגדרות \ כללי \ סלולרי.

לבדוק שנדידת  נתונים  בנדידה כבוי כל זמן ואתם בישראל.

לאחמ"כ יש להכנס לרשת נתונים סלולרית ולמחוק את הכתובת בשורת ה-APN ולכתוב במקום mobinternet.be.

אחרי זה יש ללחוץ על כפתור החזרה לעמוד קודם ולכבוד ולהדליק את המכשיר.

שימו לב ע"מ לגלוש בחו"ל יש להפעיל את נדידת נתונים, לא מומלץ לבדוק את זה בישראל.


לפני שאתם נוסעים לחו"ל כנסו לעמוד סים בינלאומי ובדקו שחבילת הגלישה באמת משתלמת במדינה אליה אתם טסים.

 
שאלה: איך אני טוענים את הסים בהודעת SMS?
 
במידה ופרטי החיוב שלכם נמצאים במערכת סים זול, תוכלו לעשות טעינה לסים הבינלאומי באמצעות הודעת SMS.
 
איך עושים את זה ?
 
שולחים הודעה עם סכום לדוגמא: 10 למספר טלפון 00972545333331  
 
לאחמ"כ אתם תקבלו בחזרה הודעה שהפעולה בוצעה בהצלחה הכסף נוסף לכם לחשבון ואת ההיתרה החדשה.
 
במידה וכתובת המייל שלכם מוגדר בסים זול, אתם תקבלו מיד לאחר ביצוע הפעולה את החשבון לתיבת הדוא"ל שלכם.
 
 
שאלה: איך מחשבים באירופה את הגלישה?
באירופה ספירת הגלישה נמדדת בבייטים בודדים בניגוד לישראל שמידת המדידה המינימלית היא מגה בייטים.
כלומר, שחיבור קצר לנתונים (הודעת טקסט בוואטסאפ לדוגמה) שהשימוש שלה בפועל בנתונים הוא 2 קילו בייט (2000 בייט) נספר בישראל כמגה (100,000בייט) ובאירופה יספר כשימוש בפועל.
זאת אומרת שאם השימוש ברשת הוא לכמויות קטנות של מידע, הסים הבינלאומי יגלוש בכמות שהייתה נספרת כגיגה בישראל אבל באירופה לא עוברת את המגה בייטים הבודדים. שימוש בווייז לדוגמה ימדד מול הרשת בישראל כ10-100 מגה ובאירופה יספר ב2-5 מגה בייט.
 
שאלה: איך מחייגים מהסים ?
  • ע"מ לחייג מהסים מכל מקום בעולם לישראל יש לחייג 00 לאחמ"כ קידומת מדינה של ישראל 972 ואת מספר הטלפון ללא הסיפרה 0, לדוגמא: אם אני רוצה לחייג למשרדי סים זול מכל מקום בעולם, יש לחייב 0097235320202 ולחיצה על מקש ה-SEND לחיוג.
  • מיד לאחר החיוג השיחה תתנתק.
  • לאחר מספר שניות תתקבל שיחה נכנסת לטלפון שלך.
  • ענו לשיחה והמתן עד שהמנוי אליו חייגת יענה לשיחה.
 
שאלה: איך בודקים יתרת שיחות ואינטרנט?
 שאלה: איך אני בודק כמה כסף טעון לי בכרטיס?

תשובה: יש לשלוח מהטלפון כשהסים הבינלאומי של סים זול במכשיר הודעה עם האותיות BAL למספר 1960


שאלה: הפעלתי חבילת גלישה, איך אוכל לדעת כמה נשאר לי בחבילה?

תשובהניתן לבדוק יתרת אינטרנט, (במידה והופעל חבילה) בכל רגע וללא עלות ע"י שליחת הודעה עם צמד המילים Bundle UsageALL למספר 1960 


לא משנה גודל האותיות בהודעה.
 
שאלה: איך משחררים נעילת סים?
לשחרור נעילת PIN יש להקיש את הספרות 1111 ולאחריו אישור.

במידה ובוצעו מספר נסיונות כושלים, יש להקיש את קוד ה-PUK שמופיע על כרטיס הפלסטיק שהיה מחובר אליו הסים ולאחמ"כ אישור וכשמבקש קוד PIN חדש יש להקיש 1111 ולחיצה על אישור ואח"כ לאשר את הקוד שוב 1111 ולחיצה על אישור.
 
שאלה: איך מפעילים שירות הפנית שיחה (עקוב אחרי)?
שירות עקוב אחרי ניתן על ידי המפעיל המקומי שאליו  משוייך המספר ממנו אתם רוצים להפנות למספר הישראלי שהתקבל על ידינו.
את השירות יש להפעיל בארץ עם הסים הישראלי במכשיר ושאתם מחוברים לרשת המקומית שלכם. אופן ההפניה משתנה מחברה לחברה ויש לבדוק מולם את אופן ההפניה המדוייק:


 

חברה
 
אופן ההפניה
פלאפון
 
http://goo.gl/tuZVPP
אורנג' (012 מוביל)
 
http://goo.gl/1UOKYd
סלקום
 
 http://goo.gl/JY5X80
גולן טלקום יש להיכנס לאתר גולן  ולהגדיר הפניה תחת שינויים ופעולות http://goo.gl/2pLarQ

HOT Mobile
 
http://goo.gl/QBoqab

בזק
 
http://goo.gl/IEMdEY
רמי לוי יש לפתוח את השירות מול החברה מוקד שירות לקוחות- 0768888600
או 123* שיחת חינם למנויי רמי לוי
























טלח

 
 
 
איך זה עובד?
 
איך זה עובד
איך זה עובד