תמיכה טכנית

סים בינלאומי
סים לארה"ב
שאלה: איך בודקים יתרת שיחות ואינטרנט?
 
יתרה בודקים על ידי שליחת סמס למספר 1960:
בתוכן ההודעה יש להכניס את האותיות 
BAL לבדיקת יתרת קרדיט
  Bundleusageall בתוכן ההודעה יש להכניס את האותיות לבדיקת יתרת גלישה בחבילה: 

לבדיקת יתרתך ופירוט שיחות כעת נא לחץ כאן

בשם המשתמש נא הקש את המספר העולמי לדוגמא: 324924477777
סיסמא: הינה קוד ה PUK  שלך המופיע על הכרטיס בצד ימין למעלה.
 
שאלה: המכשיר שלי מקבל שיחות אבל אני לא מצליח להוציא, מה ביכולתי לעשות?
השיחות בסים שלך מוזלות בגלל הפעלת קול-בק ( שיחה חוזרת) בסים עצמו. מכשירים מסויימים עלולים לדרוש הגדרה ידנית של הפונקציה במכשיר.
על מנת להפעיל את האפשרות יש לחייג
*63* ואז לבצע כיבוי והפעלה למכשיר, והמכשיר יוציא שיחות תקין.
במכשירי נוקיה וסמסונג ישנים יש לחייג
*132*  לפני המספר.
 
שאלה: איך משחררים נעילת סים?
לסים הבינלאומי נעילת שמופעלת בכל פעם שמכבים ומדליקים את המכשיר או מחליפים  סימים,
יש להקיש 1111 ולאחר מכן אישור והטלפון יפתח לשימוש (במכשירים מסוימים יופיע  OK 
בצד הימני התחתון של לוח המקשים שעליו יש ללחוץ לאישור).
 
 
שאלה: איך מטעינים את הסים?
את הסים טוענים על ידי שליחת הודעת סמס  למספר 00972545333331 ובתוכן ההודעה הסכום (ביורו) אותו תרצו להטעין.
לדוגמה שליחת המספר – 10 – למערכת יטעין 10 יורו לכרטיסך.


 
שאלה: איך אני מגדיר גלישה במכשירי אייפון?
תשובה:  במקרה והנכם נוסעים מחוץ לאיחוד יש לבדוק עלויות גלישה במדינה, יש להיכנס ל http://goo.gl/1vWzD1 .

שימו לב שהגדרת הגלישה במכשירי אייפון משתנה מגרסאת מערכת הפעלה לאחרת. האופן המדוייק תלוי בפעם האחרונה בה בוצע עדכון גרסה למכשיר.
מערכת הפעלה iOS  7,8- יש להיכנס ל- הגדרות◄סלולארי◄רשת נתונים סלולארית (שורה זו תופיע רק עם הסים הבינלאומי במכשיר, אין גישה אליה בסימים ישראליים) ◄ למחוק את השורה הראשונה מול APN  ולכתוב במקומה mobinternet.be ◄ לחזור חזרה לסלולארי ולהפעיל -נתונים סלולאריים ו- נדידת נתונים. איננו ממליצים לגלוש ברשת הסלולארית מחוץ לאיחוד האירופי כדי להימנע מעלויות לא צפויות.
 
מערכת הפעלה  iOS  6  ניתן להיעזר בסרטון שבתחתית העמוד-  יש להיכנס ל- הגדרות◄כללי◄סלולארי◄רשת נתונים סלולארית (שורה זו תופיע רק עם הסים הבינלאומי במכשיר, אין גישה אליה בסימים ישראליים) ◄ למחוק את השורה הראשונה מול APN  ולכתוב במקומה mobinternet.be ◄ לחזור חזרה לסלולארי ולהפעיל -נתונים סלולאריים ו- נדידת נתונים. איננו ממליצים לגלוש ברשת הסלולארית מחוץ לאיחוד האירופי כדי להימנע מעלויות לא צפויות.
 
מערכת הפעלה iOS  5,4- יש להיכנס ל- הגדרות◄כללי◄רשת◄רשת נתונים סלולארית (שורה זו תופיע רק עם הסים הבינלאומי במכשיר, אין גישה אליה בסימים ישראליים) ◄ למחוק את השורה הראשונה מול APN  ולכתוב במקומה mobinternet.be ◄ לחזור חזרה לסלולארי ולהפעיל -נתונים סלולאריים ו- נדידת נתונים.

איננו ממליצים לגלוש ברשת הסלולארית מחוץ לאיחוד האירופי כדי להימנע מעלויות לא צפויות.
 
שאלה: איך מחייגים מהסים?
תשובה: הסים הבינלאומי מופל על ידי מפעיל בלגי, על כן בכל מקום בעולם מלבד בלגיה יש לחייג בפורמט בינלאומי (-00-) בתוספת הקידומת הבינלאומית של המדינה אליה אתם מחייגים.

 לישראל הקידומת היא 972 , כלומר יש לחייג לישראל 00972, ובהשמטת ה-0- הראשון של אזור החיוג . משמע החיוג מתבצע
00►972►35320202 כדי לחייג למשרדנו (035320202) כדי להתקשר לנייד בישראל נחייג 00►972►5******** . ניתן להחליף את הקידומת של ישראל בקידומת של המדינה אליה אתם רוצים לחייג.

לרשימה מלאה היכנסו לקישור
http://goo.gl/t27Cyq , לתשמת לבכם עלות שיחה יוצאת  משתנית לפי מדינת היעד, אנא בידקו את התעריף ב http://goo.gl/V3huq8 ובידקו במחשבון התעריפים מדינת מוצא ויעד. העלויות נותרות נמוכות בכל האיחוד האירופי ובשיחות בתוך האיחוד.

 
שאלה: כיצד שולחים ומקבלים הודעות טקסט?
תשובה: הודעות סמס נשלחות בפורמט בינלאומי (-00-) בתוספת הקידומת הבינלאומית של המדינה אליה אתם שולחים. לישראל הקידומת היא 972 ,
כלומר יש לשלוח לישראל 00972, ובהשמטת ה-0- הראשון של אזור החיוג .
משמע השליחה מתבצעת  לדוגמה 545333331
►972►00 (על מנת לשלוח הודעה אלינו למשרדים למספר 0545333331).

שאלה: איך אני מקבל הודעות סמס למכשיר?
תשובה: המספר הישראלי מבצע הפנית שיחות למספר הבינלאומי שאליו משוייך הסים, ואין לו אפשרות להפנות גם הודעות טקסט. על כן יש לשלוח הודעות ישירות למספר הבינלאומי כשבתחילת המספר יש להוסיף 00 כלומר יש לשלוח ל ********00324 על מנת שיגיע ישירות למכשיר.
 
שאלה: לאחר הנחיתה הסים לא מתחבר לרשת מה עליי לעשות?
תשובה: בגלל אופיו הבינלאומי של הסים הרישום לרשת עלול להתארך עד חצי שעה, ניתן לקצר את הליך הרישום על ידי בחירת רשת ידנית-
 באייפון- הגדרות◄מפעיל
ובאנדרואיד-הגדרות◄רשתות נוספות... ◄רשתות תקשורת סלולארית◄מפעילי רשת.
 
שאלה: המכשיר שלי הפסיק להוציא שיחות, אבל יש לי קליטה מה ביכולתי לעשות?
תשובה: לעיתים בעת מעבר בין מדינות הסים מזהה הפניית שיחות שלא מאפשרת קישור מלא לרשת. יש לחייג מהמכשיר 
##21# לביטול כל ההפניות, והמכשיר יחזור לעבוד תקין.
 
שאלה: מה ביכולתי לעשות כדי לשלוט בשימוש ברשת?
כמות הגלישה במבוצעת במכשיר תלוי בשימוש שלכם בו, סרטונים ותמונות עלולים לקחת נפח גלישה רב  בעוד שימוש מינימלי- הודעות טקסט בוואטסאפ, שימוש בתוכנת ניווט, צורכת מעט מאוד (מגהבייט לכל 100 מיילים של טקסט, לכל 300 הודעות וואטסאפ ולשימוש רצוף בתוכנת ניווט במשך שלוש שעות), באופן כללי עדיף לבצע גלישה "כבדה" יותר ברשת הוויי פיי במלון או בית קפה, ולכבות את חיבור הנתונים כשאתם עושים זאת על מנת למנוע שימושים לא רצויים והוצאות מיותרות ולא צפויות.

 ישנה גם שליטה בכמות האינטרנט שהמכשיר צורך מהגדרות המכשיר, הגדרה זו מונעת ממנו להשתמש ברשת הסלולארית ומגבילה את השימוש לרשתות וויי פיי שעליהם אין תשלום נוסף.-

אייפון- הגדרות◄סלולארי◄שם ניתן לראות את האפליקציות שמשתמשות בנתונים ולכבות כאלו שאינם חיוניות למהלך הטיול ולהשאיר דלוק רק כאלו שתשתמשו
(דוגמאת  WAZE   
או  WHATSAPP  )  כמו כן עדיף להפסיק את עדכוני הרקע על ידי כניסה ל- הגדרות◄כללי◄שימוש◄בטל עדכוני רקע

אנדרואיד-הגדרות◄שימוש בנתונים◄שם ניתן למצוא רשימה של כל האפליקציות ועל ידי כניסה לאפליקציה נמצא לחצן "הגבל נתוני רקע" ושימוש באפליקציה יקפיץ אישור לשימוש. כמו כן ניתן להגדיר מגבלה על כל האפליקציות על ידי לחיצה על "הגבל נתוני רקע", הלחצן יופיע או בתפריט השימוש או הלחיצה על לחצן האפשרויות
(מצד שמאל למטה של המסך מסומן בשלוש קווים מאוזנים או שלוש נקודות מאונכות בפינת המסך).
 
שאלה: עשיתי הכל לפי ההוראות, והתקלה נמשכת, מה ביכולתי לעשות?
תשובה: במקרה וישנה תקלה צור קשר בדחיפות עם מחלקת התמיכה הטכנית של החברה- לרשותך מספר רב של ערוצי תקשורת-
טלפונית- 0097235320202 שלוחה 3
מייל:  info@simzol.com
Whatsapp- 0032492477777
סמס- (מהסים הבינלאומי בלבד)- 00972545333331
שעות פעילות התמיכה הם בין תשע בבוקר לחמש אחר הצהריים, למקרים דחופים יש להשאיר הודעה ויצרו אתכם קשר מיידית עד אחת בלילה. 
 
שאלה: איך אני מחייג לישראל?
 לתשומת לבכם ישנם מספר מסלולים אותם אנו מציעים להם ישנם הגדרות שונות על מנת לבצע את ההגדרה יש לשים לב מהם ההגדרות של התוכנית האישית שלכם כפי שמופיעות בהוראות השימוש.
חיוג ישיר (לתוכניות סים פרימיום וסים וwinter)- החיוג מתבצע על ידי הוספת הקידומת הבילאומית 011 לפני החיוג, ולאחר מכן הקידומת הבינלאומית 972 ואז המספר בארץ בהשמטת ה-0 הראשן של איזור החיוג, לדוגמה-35320202►972►011 יחייג למשרדנו (035320202) בישראל.  

במקרה ולא מצליחים לחייג כך, יש להחליף את ה-011 בסימן פלוס (+). ניתן לחייג ישירות מאנשי הקשר אם הם שמורים במתכונת בינלאומית (9725+....).
חיוג באמצעות מספר גישה (לתוכניות גולד / קלאס) - החיוג מתבצע על ידי חיוג למספר הגישה, מערכת זו פגיעה לעומסים על קוויה לישראל, לכן ניתנו לכם מספר מספרי גישה, אשר מנתבים את השיחה לערוצים פחות עמוסים.

מספרי הגישה הזמינים ללקוחותינו- 7189775444, 7189775400, 7189775330, 7183057770
לאחר שמחייגים את מספר הגישה מקבלים מענה בעיברית בו אתם מתבקשים לחייג את היעד אליו תרצו להגיע. יש לחייג במתכונת חיוג מקומי- כלומר את המספר כפי שהוא בישראל כולל איזור החיוג, ולאחר מכן סימן סולמית יקשר את שיחתכם (אין ללחוץ בשנית על לחצן החיוג). לדוגמה: #035320202►7189775444 יחייג אלינו למשרדים.

אם ישנו קושי בשימוש במספר הגישה, אם מסרבול או מטעמים אחרים, ניתן לשמור אנשי קשר בתוספת מספר גישה לחיוג בנגיעה אחת, זאת מבצעים על ידי שמירת איש עם מספר גישה לפני המספר שלו, עם הסימן פסיק ביניהם וסולמית בסיום המספר. לדוגמה: 718977544 ,035320202# את סימן הפסיק מקלידים על ידי לחיצה ארוכה על סימן הכוכבית בלוח המקשים (זה נקרא P   במכשירים ישנים) או על ידי כניסה למסך הסמלים במקלדת.

בנוסף ישנה אפליקציה אשר מוסיפה את מספר הגישה אוטומטית לכל אנשי הקשר שמחייגים דרכה, http://goo.gl/G7b1qW יש להוריד אותה, להתקין ולעקוב אחר ההוראות, במקרה של קושי בשימוש אנא פנו למשרדנו.
 
שאלה: איך אני מגדיר גלישה במכשירי אייפון?
שימו לב שהגדרת הגלישה במכשירי אייפון משתנה מגרסאת מערכת הפעלה לאחרת. האופן המדוייק תלוי בפעם האחרונה בה בוצע עדכון גרסה למכשיר.
מערכת הפעלה iOS  7,8- יש להיכנס ל- הגדרות◄סלולארי◄רשת נתונים סלולארית (שורה זו תופיע רק עם הסים הבינלאומי במכשיר, אין גישה אליה בסימים ישראליים) ◄ למחוק את השורה הראשונה מול APN  ולכתוב במקומה (את שם נקודת הגישה כפי שהיא מופיעה בהוראות השימוש- הטקסט שמופיע מול APN בהוראות השימוש תחת הגדרת אינטרנט)  ◄ לחזור חזרה לסלולארי ולהפעיל -נתונים סלולאריים ו- נדידת נתונים.
 
מערכת הפעלה  iOS  6  ניתן להיעזר בסרטון שבתחתית העמוד-  יש להיכנס ל- הגדרות◄כללי◄סלולארי◄רשת נתונים סלולארית (שורה זו תופיע רק עם הסים הבינלאומי במכשיר, אין גישה אליה בסימים ישראליים) ◄ למחוק את השורה הראשונה מול APN  ולכתוב במקומה (את שם נקודת הגישה כפי שהיא מופיעה בהוראות השימוש- הטקסט שמופיע מול APN בהוראות השימוש תחת הגדרת אינטרנט) ◄ לחזור חזרה לסלולארי ולהפעיל -נתונים סלולאריים ו- נדידת נתונים.
 
מערכת הפעלה 5,4 IOS - יש להיכנס ל- הגדרות◄כללי◄רשת◄רשת נתונים סלולארית (שורה זו תופיע רק עם הסים הבינלאומי במכשיר, אין גישה אליה בסימים ישראליים) ◄ למחוק את השורה הראשונה מול APN  ולכתוב במקומה (את שם נקודת הגישה כפי שהיא מופיעה בהוראות השימוש- הטקסט שמופיע מול APN בהוראות השימוש תחת הגדרת אינטרנט) ◄ לחזור חזרה לסלולארי ולהפעיל -נתונים סלולאריים ו- נדידת נתונים.
 
שאלה: הגדרתי לפי ההוראות ועדיין לא מקבל אינטרנט, מה עליי לעשות?
נכון להיום הסימים שחברתנו מספקת מגדירים אוטומטית את הגלישה במכשיר למעט מכשירי HTC   ו- LG, אם גם לאחר ההתקנה הראשונית הגלישה משובשת או איננה יש לבדוק כי אפשרות הLTE  מכובה במכשירים תומכים, במכשירי אנדרואיד להוציא סוללה לעשר שניות ולהחזיר, בכשיר אייפון להיכנס להגדרות כללי◄פרופילים◄להסיר פרופיל (אם יש, במכשיר שאין לו את לחצן "פרופילים" אין צורך לבצע את הפעולה)◄ חזרה לתפריט "כללי" ◄איפוס◄איפוס הגדרות רשת (רק הגדרות רשת! כל איפוס אחר יפגע במידע שמאוחסן במכשיר)
 במקרה והגלישה לא הותקנה אוטומטית יש לבצע כיבוי, הוצאה והכנסה של הסים והדלקה מחדש. במקרה וגם זה לא עובד ניתן להגדיר את הגלישה ידנית-
  לתשומת לבכם ישנם מספר מסלולים אותם אנו מציעים להם ישנם הגדרות שונות. על מנת לבצע את ההגדרה יש לשים לב מהם ההגדרות של התוכנית האישית שלכם כפי שמופיעות בהוראות השימוש.

הגדרות גלישה במכשירי אנדרואיד משתנות קלות ממכשיר למכשיר, וזאת כיוון שאנדרואיד היא מערכת הפעלה שתרגומה נעשה בישראל על ידי יבואן המכשיר.
להגדרת גלישה במערכת הפעלה גרסה 2- יש להיכנס ל- הגדרות◄חיבורים אלחוטיים◄רשתות ניידות (רשתות תקשורת סלולארית)◄שמות נקודות גישה◄לחצן תפריט (מצד שמאל למטה של המסך מסומן בשלוש קווים מאוזנים או שלוש נקודות מאונכות בפינת המסך או סימן +)◄חדש APN ◄בשורה הראשונה תחת "שם" יש לכתוב- simzol ◄אישור     בשורה השניה תחת "APN" יש לכתוב- (את שם נקודת הגישה כפי שהיא מופיעה בהוראות השימוש- הטקסט שמופיע מול APN בהוראות השימוש תחת הגדרת אינטרנט) ◄אישור◄לחצן תפריט (מצד שמאל למטה של המסך מסומן בשלוש קווים מאוזנים או שלוש נקודות מאונכות בפינת המסך) ◄שמירה ◄לגעת בעיגול הריק ליד הנקודה של simzol  שיצבע (במקרה ויש שם עיגול ריק) ◄לחזור לתפריט קודם, להדליק נתונים לנייד ונתונים בנדידה

להגדרת גלישה במערכת הפעלה גרסה 3  ניתן להיעזר בוידאו שבתחתית הדף -  יש להיכנס ל- הגדרות  ◄רשתות נוספות... (עוד... או הגדרות נוספות...)◄רשתות ניידות (רשתות תקשורת סלולארית) ◄שמות נקודות גישה◄לחצן תפריט (מצד שמאל למטה של המסך מסומן בשלוש קווים מאוזנים או שלוש נקודות מאונכות בפינת המסך או סימן + ) ◄חדש APN ◄בשורה הראשונה תחת "שם" יש לכתוב- simzol ◄אישור◄בשוורה השניה תחת "APN" יש לכתוב- (את שם נקודת הגישה כפי שהיא מופיעה בהוראות השימוש- הטקסט שמופיע מול APN בהוראות השימוש תחת הגדרת אינטרנט) ◄אישור◄לחצן תפריט (מצד שמאל למטה של המסך מסומן בשלוש קווים מאוזנים או שלוש נקודות מאונכות בפינת המסך )◄שמירה ◄לגעת בעיגול הריק ליד הנקודה של simzol  שיצבע (במקרה ויש שם עיגול ריק) ◄לחזור לתפריט קודם להדליק נתונים לנייד ונתונים בנדידה.
להגדרת גלישה במערכת הפעלה גרסה 4-  יש להיכנס ל- הגדרות◄רשתות ושיתוף אינטרנט◄רשתות נוספות... (עוד... או הגדרות נוספות...)◄רשתות ניידות (רשתות תקשורת סלולארית) ◄שמות נקודות גישה◄לחצן תפריט (מצד שמאל למטה של המסך מסומן בשלוש קווים מאוזנים או שלוש נקודות מאונכות בפינת המסך או סימן + ) ◄חדש APN ◄בשורה הראשונה תחת "שם" יש לכתוב- simzol ◄אישור◄בשורה השניה תחת "APN" יש לכתוב-  (את שם נקודת הגישה כפי שהיא מופיעה בהוראות השימוש- הטקסט שמופיע מול APN בהוראות השימוש תחת הגדרת אינטרנט) ◄אישור◄לחצן תפריט (מצד שמאל למטה של המסך מסומן בשלוש קווים מאוזנים או שלוש נקודות מאונכות בפינת המסך)◄שמירה ◄לגעת בעיגול הריק ליד הנקודה של simzol  שיצבע (במקרה ויש שם עיגול ריק) ◄לחזור לתפריט קודם, להדליק נתונים לנייד ונתונים בנדידה. 
 
שאלה: קיבלתי sms שהסים שלי מסתיים, מה עליי לעשות?
הסימים שחברתנו מספקת הינם סימים זמניים בהפעלה חודשית- הודעות על סיום ההפעלה שלהם הינם הודעות מערכת סטנדרטיות ואין זו תקלה משום סוג,
גם אם יש לכם מספר רב של ימים עוד עם הסים.
 
שאלה: עשיתי הכל והמכשיר שלי עדיין לא עובד תקין, מה ביכולתי לעשות?
בכל מקרה של תקלה יש ליצור קשר עם מחלקת התמיכה. 

טלפונית- ממספרים אמריקאיים בלבד (גם הטלפון במלון, או טלפון ציבורי יעבדו) מספר חינם- 1877-738-6856 שיחתכם תגיע לנציג תמיכה של חברתנו בישראל,

ניתן גם לחייג למשרדנו-011-972-35320202 או 03-5320202 דרך מספר הגישה,
ולבחור בשלוחה 3.

SMS - יש לשלוח למספר 210 960-7707, עם שם לקוח ודרך ליצירת קשר.

מייל- יש לשלוח ל- info@simzol.co.il , עם שם לקוח ודרך ליצירת קשר.

וואטצסאפ-  יש לשלוח ל- 32492477777+  עם שם לקוח ודרך ליצירת קשר.

שירות הלקוחות פעיל בימים א' - ה' בין השעות 9:00 בבוקר ל 1:00 בלילה שעון ישראל.
בימי ו' וערבי חג בין השעות 9:00 בבוקר  ל 16:00 אחה"צ שעון ישראל.
שבתות וחגים שירות הלקוחות סגור.
 
 
 
איך זה עובד?
 
איך זה עובד
איך זה עובד